Gazduire sediu social Bucuresti. Gazduire sediu social Ilfov.
Adisaf Consulting Management S.R.L. este o companie specializată în furnizarea de consultanță în organizarea, funcționarea și eficientizarea managementului unei afaceri, oferind servicii complete legate de toate etapele evoluției unei societăți comerciale, inclusiv serviciul de gazduire sediu social in Bucuresti si Ilfov.
Compania oferă asistență de specialitate și prestează o gamă completă de servicii ce implică relația cu Registrul Comerțului din București dar și orice oficiu teritorial al Registrului Comerțului din România.
De aceste servicii pot benficia toți cei care au nevoie de consultanță de calitate și de economisire de timp prețios în derularea activității proprii, scăpând de întregul proces, greoi și anevoios al lucrului cu unele dintre autoritățile române.
Serviciul de gazduire sediu social
vine in ajutorul celor care nu doresc ca acest proces să dureze mai mult decât este necesar, astfel prin oferta noastra de servicii personalizate veti beneficia de oferta optima pentru dumneavoastra. Iată câteva avantaje ale acestui serviciu:
– Eliminați obținerea acordului vecinilor, a avizului Asociației de Proprietari și a președintelui;
– Primiți corespondența adresată firmei în acest loc.
– Eliminați verificarea ANAF pentru obținerea certificatului de unicitate a sediului.
Gazduire sediu social în orice sector al Municipiului Bucuresti, dar și în județul Ilfov, mai exact în Orașul Voluntari, Pipera.
Exemplificăm și alte avantaje oferite de acest tip de serviciu gazduire sediu firma:
• Veți urgența și simplifica mult procesul de a deveni antreprenor cu acte în regulă, prin intermediul unei firme.
• Veți economisi timp prețios, solicitat de obținerea acordurilor din partea vecinilor.
• Nu mai trebuie să faceți dovada ca sunteți proprietarul unui imobil sau că dispuneți de un contract de comodat sau de unul de închiriere spațiu.
• Nu mai este necesar acordul vecinilor sau avizul asociației de proprietari.
• Puteți înființa câte firme vreți voi, deorece locul care se ocupă de gazduirea sediului social nu are nicio limitare în acest sens.
• Costurile implicate cu acest tip de găzduire sunt incomparabil mai mici, (deoarece este un cost modic anual) dacât cele necesare închirierii unui spațiu cu chiria lunară.
• Eliminați majorarea impozitului pe locuință.
• Serviciul este disponibil și pentru asigurarea unui punct de lucru sau pentru schimbarea sediului social pentru firmele deja existente.
• Toată corespondența adresată firmei poate fi primită în acest loc.
Ce este sediul social?
Sediul social reprezinta adresa la care figurează societatea comerciaăa, în evidențele autărităților din România, este adresa la care se primeste corespondenta dar si unde se pot comunica actele oficiale.
Prețurile nu implica costuri ascunse și nici nu sunt condiționate de achiziția altor servicii cum ar fi cele de contabilitate sau conexe.
Așadar există toate motivele necesare pentru a alege acest gen de serviciu. Chiar și în cazul în care dispuneți de o locuință proprie și nu reușiți să obțineți acordul vecinilor, această alternativă este una mult mai simplă și mult mai comodă.
Te-ar putea interesa si: